MONTAGEGARANTI -Vi håller vad vi lovar!
En naturlig del av vår verksamhet är att ta ansvar och hjälpa våra kunder långt efter utfört montage. Uppstår det ärenden som omfattas av våra produktgarantier eller din 10 åriga reklamationsrätt kommer vi att utföra lämplig åtgärd utan extra kostnad för dig.
Alla ärenden omfattas dock inte av garanti perioder eller reklamationsvillkor.

Vi förbehåller oss därför rätten att ta betalt enligt vår ordinarie debitering för platsbesök och åtgärder i det fall ärendet inte faller under gängse garanti- eller reklamationsvillkor.

 

 

För att vi skall kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver vi minst tre foton på den det fönster,ytterdörr du önskar reklamera. Vi önskar också att du så utförligt som möjligt i text beskriver ärendet för oss.

Vi ber vi dig även att ta ett foto på den tillverknings etikett som sitter insida fönsterbåge eller på insida karm. Har det uppstått en spricka i glaskassetten ber vi dig även ta ett foto på rut stämpeln som sitter i själva glaskasetter.

Behöver du reklamera en vara eller tjänst som du har köpt av oss? Eller är du i behov av service eller reservdelar? För bästa och snabbaste service ber vi dig att mejla oss till conrevofonster@gmail.com.

Välkommen!